10 marca 2016
Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej przy ulicy Krótkiej w Lyskach
10 listopada 2009
OGŁOSZENIE
o wszczęciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Numer ogłoszenia BZP: 204483- 2009;
data zamieszczenia: 10.11.2009
Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej przy ulicy Krótkiej w Lyskach
Nazwa i adres:
Gmina Lyski, ul. Dworcowa 1a, 44-295 Lyski, woj. śląskie, tel. 032 4300051 wew. 119.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lyski.iap.pl
Rodzaj Zamawiającego: Administracja samorządowa.
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej przy ulicy Krótkiej w Lyskach.
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej przy ulicy Krótkiej w Lyskach, w tym:
- budowa kolektora „S” PVC Ø 200 - 56 m
- budowa kolektora „RK” PVC Ø 200 – 263 m
- odgałęzienia do granicy posesji PVC Ø 160 109,5 m
- RAZEM 428,5 m
- studnie kanalizacyjne typ Romold lub równoważne – 15 szt
- przejście pod drogą powiatową i włączenie się do istniejącej
kanalizacji sanitarnej
- obsługa geodezyjna
WAŻNE: przedmiar robót obejmuje 14 szt studni kanalizacyjnych, natomiast do oszacowania wartości zamówienia należy przyjąć studnie kanalizacyjne w ilości 15 szt. Dodatkowa studnia Ø 1000 usytuowana zostanie na kolektorze głównym RK.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2010.
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
-
Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy.
-
Spełnianie wymogów art. 22 ustawy.
-
Udzielenie 36 miesięcy gwarancji.
-
Wykonanie w ostatnich pięciu latach min. dwóch zadań porównywalnych z przedmiotem zamówienia tj. w zakresie robót budowlanych (budowa sieci kanalizacji sanitarnych)
o wartości min. 500.000 zł. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca w wykazie robót wyszczególni co najmniej dwa zadania porównywalne z przedmiotem zamówienia, które jednocześnie będą potwierdzone dokumentami, że zostały wykonane z należytą starannością. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą spełnia/niespełna.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
I
-
Formularz ofertowy,
-
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
-
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-
Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. Dotyczy przypadku składania oferty wspólnej przez 2 lub więcej wykonawców.
-
Parafowany na każdej stronie wzór umowy,
-
Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
-
Wykaz prac zleconych podwykonawcom (jeżeli dotyczy),
-
Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,
-
Kserokopię uprawnień co najmniej 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno inżynieryjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych wraz z zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa
-
Kserokopię polisy Odpowiedzialności Cywilnej lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia o wartości min. 200 000 zł wraz z dokumentem potwierdzającym uiszczenie opłaty,
II
-
Kosztorys ofertowy (w celu uzyskania ogólnej informacji o sposobie obliczania ceny).
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.lyski.iap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Lyski ul. Dworcowa 1a 44-295 Lyski.
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu lub ofert:
04.12.2009 godzina 09:00,
miejsce:
Urząd Gminy Lyski ul. Dworcowa 1a 44-295 Lyski biuro nr 19.
Termin związania ofertą: okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Załączniki:
SIWZ
Specyfikacja techniczna
Dokumentacja
Przedmiary robót
Mapa
Mapa pytania i odpowiedzi 1
Pytania i odpowiedzi 2
Pytania i odpowiedzi 3
Pytania i odpowiedzi 4
Pytania i odpowiedzi 5
18 grudnia 2009
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający tj. Gmina Lyski, ul. Dworcowa 1a, 44-295 Lyski informuje, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie:
Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej przy ulicy Krótkiej w Lyskach
przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przyjętych kryteriów oceny, została wybrana oferta firmy:
BUDEXIM Sp. z o.o.
ul. Brzezińska 8a
44-203 Rybnik
Uzasadnienie wyboru:
Oferta wyżej wymienionego Wykonawcy spełnia wszystkie wymogi formalne oraz przedstawia najkorzystniejszą cenę.
Załączniki: Streszczenie oceny oraz porównianie złożonych ofert wraz z przyznaną wykonawcom punktacją
Metryczka
Wytworzono: | 2016-03-10 09:40 | przez: Agata Bombik |
---|---|---|
Opublikowano: | 2016-03-10 00:00 | przez: Agata Bombik |
Zmodyfikowano: | 2016-03-10 09:25 | przez: |
Podmiot udostępniający: | UG Lyski | |
Odwiedziny: | 1217 |
Rejestr zmian
- [2016-03-10 09:25:27]Agata BombikUtworzenie strony